Na Mergado Festu si každý najde, co ho zajímá.

Program Mergado Fest

Program pro Mergado Fest 2026 pro vás zatím připravujeme. Sledujte naše sociální sítě, kde budeme přidávat aktuální info. Brzy na viděnou!

MERGADO stage

SKY room

ZELENÁ místnost

ŽLUTÁ místnost

8:30
Registrace
9:10

Zahájení Mergado Festu

9:30
9:30
9:30
9:30

Branding k výkonu: cesta k neomezenému rozpočtu do reklamy

Tomáš David

Ako vyťažiť čo najviac z Google Ads s použitím Mergada?

Adam Cagala

Jak vyhodnotit brandovou kampaň – inkrementální experiment

Adam Šilhan

Využijte data k maximálnímu výkonu vašich PPC kampaní!

Michal Janík
Daniel Jirásek
10:30
10:30
10:30
10:30

Segmentovanie shopping kampaní → najrýchlejšia cesta k vyškálovaniu účtu na dvojnásobné obraty

Lukáš Hvizdoš

Jak tvořit kreativu, která prodává. Od analýzy po vyhodnocení.

Tracy Azubuike

Pokročilá produktová analytika s BigQuery a AI – Od košíku po zásoby

Štěpán Růža
Ondřej Švec

Lepšie produktové obrázky, vyššie predaje: Ako vizuály ovplyvňujú CTR a konverzie

Marek Daňko
11:30
11:30
11:30
11:30

E-shopový restart: Změna platformy bez nočních můr a vyhořelého týmu

Robin Navrátil

Trojka na trhu: Jak se odlišit ve světě zbožových srovnávačů a co to znamená pro váš e-shop

Lucie Steffková

Cena jako nejdůležitější faktor úspěchu? Jak zaujmout zákazníka ale neztratit zisk?

Renáta Milecová
Vladimír Trevisan

PPC reklama, která se opravdu zaplatí: Jak a proč optimalizovat na marži?

Tomáš Hruzík
12:10
Pauza na oběd
13:45
13:45
13:45
13:45

Ako pristupovať k A/B testingu v PPC

Libor Toporcer

Shopping asistenti v e-commerce

Roman Dušek

Ako zahrnúť externé faktory do vaších kampaní a posunúť ich o level vyššie

Andrej Grajciar
Marián Laššák

Ako sme klientovi pomohli vyrásť na 500 000 € mesačne na Amazon.de?

Michal Gajdoš
14:45
14:45
14:45
14:45

Datově řízené PPC: Optimalizujte, škálujte a zvyšujte zisk pomocí Bidding/Pricing Foxu a Mergada

Ondřej Vodehnal

Jak restartovat PPC kampaně a najít skrytý potenciál?

Anna Bláhová
Jakub Huml

Proč by PPCčkaři neměli investovat do retenčních kampaní?

Daniel Kvíčala

Nejčastější chyby při listování produktů na Allegro

Mirek Havránek
15:45
15:45
15:45
15:45

Jak najít pozici na trhu, kde konkurují zaběhlí hráči, nadnárodní korporace a levná tržiště?

Petr Bureš
Michal Kempa

Bidding, když potřebuji zatáhnout za brzdu i šlápnout na plyn

Jiří Guňka

Varianty produktu (velikosti, barvy, atd.) nejen z pohledu Mergado Editoru.

Leoš Humpolík

Co ovlivňuje kampaně a jak to mít pod kontrolou

Jan Janoušek
Tomáš Barták
16:45
16:45
16:45
16:45

Rozhovor na téma Networking

Petra Krištof
17:30
Afterparty