Program MERGADO Fest
Na 4 stages vám přinášíme aktuální témata a praktické ukázky z oblastí PPC, SEO, AI, Zbožových srovnávačů a nově i work-life balance. Poskládejte si vlastní program pro každý přednáškový blok.
1. 6. 2023 | Impact Hub Brno
MERGADO stage
SKY room
ŽLUTÁ místnost
ŠEDÁ místnost
Přecházíme na MERGADO 2!
David Janek
Jak využít a „zneužít Mergado“
Jiří Drážný
Produktový feed ako základ dynamického retargetingu
Adam Kacvinský, Alex Prochyra
Vlastní bidingový automat v biddingovém automatu
Jiří Guňka
Jak si připravit feed pro zahraniční expanzi pomocí MERGADO Systému
Vladimír Trevisan
Úspěšný prodej na online marketplace – doporučení a první ukázka pro Kaufland.cz a Kaufland.sk
Simona Sumegova
Google Ads & Sklik, jak vám pomůže MERGADO System při správě PPC reklamy
Michal Janík
Od pixelov k profitu: Využitie sily AI na vylepšenie obrázkov v e-commerce
Marek Daňko
Jak vyhořet a znovu vzplanout
Adam Funiok
Seznam Marketplace
Roman Kyška
Jak zpracovat v MERGADO Editoru (skoro) každý formát
Leoš Humpolík
Kontinuální monitoring inzerce
Jiří Guňka
Automatizace cenotvorby pomocí aplikace Pricing Fox prakticky
Vladimír Trevisan
Evropská e-commerce v roce 2023
Milan Fiala
Rok s Performance Max. Tipy, triky a odborné postrehy ako na túto kampaň
Libor Toporcer
Data-driven SEO
Michal Janík
Od pixelov k profitu: Využitie sily AI na vylepšenie obrázkov v e-commerce
Marek Daňko
Staňte se prodejcem na Allegro.cz
Jiří Cafourek
Ze života e-shopáře
Ladislav Chyba
Produktový feed ako základ dynamického retargetingu
Adam Kacvinský, Alex Prochyra
Vlastní bidingový automat v biddingovém automatu
Jiří Guňka
Praktické tipy: Google Analytics 4 pre e-shopy
Daniel Duriš
Jak využít a „zneužít Mergado“
Jiří Drážný
Jak zpracovat v MERGADO Editoru (skoro) každý formát
Leoš Humpolík
Novinky v aplikacích Blending Bull, Clicking Goat, PPC Wolf, Scraping Camel
Michal Janík
MERGADO Stage
09:00 – 09:45
Přecházíme na MERGADO 2!
Co se změnilo? Jak bude probíhat přechod na novou verzi? Jaké novinky můžete očekávat? Představíme plány nové verze MERGADO Editoru.
David Janek
MERGADO Head of Product and Development
V MERGADU se starám o to, aby produktový a vývojový tým stále přinášel produkty, které odpovídají vašim potřebám.
MERGADO Stage
10:00 – 10:45
Jak využít a „zneužít Mergado“
Pojďme se podívat na stále ještě ne hojně používané možnosti, jak použít Mergado. Chcete znát jaké povolání pan Mergado umí zastat?
Mergado jako rosnička
Mergado jako konvertor
Mergado jako designér
Mergado jako ceno tvůrce
Mergado jako sezónní bůh
Mergado jako štítkovač
Mergado jako copywriter
A spolu si tyto role představíme a ukážeme 🙂
Jiří Drážný
Freelancer
Jsem zlatým partnerem MERGADA. Zkušenosti jsem nabíral v high-tech i agenturním prostředí stejně jako mezi developery. Ze světa korporátu jsem se vrátil zpět do e-commerce sféry, ve které pracuji jako freelancer. Mojí hlavní specializací jsou datové migrace, feedové synchronizace, repricing, biddingové strategie a napojení dodavatelských feedů.
MERGADO Stage
11:00 – 11:45
Úspěšný prodej na online marketplace – doporučení a první ukázka pro Kaufland.cz a Kaufland.sk
Simona z Kaufland Global Marketplace vám prozradí, co je důležité a na co je potřeba si dát pozor při prodeji na online marketplace. Poté se bude Simona zabývat podrobnostmi a poskytne vám také první nahlédnutí do našich nových marketplace Kaufland.cz v České republice a Kaufland.sk na Slovensku. Ukážeme vám konkrétní kroky a doporučení, jak s námi můžete začít spolupracovat a jak prodávat co nejúspěšněji, abyste oslovili nové cílové skupiny.
Simona Sumegova
Sales manager / Kaufland Global Marketplace
Simona pracuje pro Kaufland Global Marketplace jako mezinárodní obchodní manažerka pro český a slovenský trh. Prokázala své znalosti v oblasti e-commerce a obchodního modelu marketplace, o čemž svědčí i její předchozí pracovní zkušenosti. Simona získává pro Kaufland Global Marketplace nové prodejce z Česka a ze Slovenska pro marketplace Kaufland.de, Kaufland.cz a Kaufland.sk a zároveň podporuje a optimalizuje výkonnost aktuálních partnerů.
MERGADO Stage
12:00 – 12:45
Seznam Marketplace
Budujeme platformu, díky které bude možné nákup dokončit přímo na Seznamu. Jak se k marketplace stavíme? Co považujeme za klíčové ingredience pro úspěšné fungování? Během přednášky se dozvíte, čím chceme nakupující a prodejce přesvědčit, že Seznam je skvělá alternativa pro online nákupy.
Roman Kyška
Product Owner / Seznam.cz
Roman byl jako product owner 10 let součástí slovenské internetové jedničky, mediálního domu Ringier, kde v rámci segmentu classifieds zastřešoval produktový a byznysový rozvoj nejnavštěvovanějších inzertních stránek. Podílel se také na vzniku několika dalších e-commerce projektů. V roce 2022 se připojil k Seznamu, aby s týmem Zbozi vytvořili výjimečné místo pro nákup, platformu marketplace.
MERGADO Stage
14:15 – 15:00
Evropská e-commerce v roce 2023
Na západě kraluje faktura, na východě stále vede dobírka. Západní Evropa je sice v rámci online marketingu opravdu pekelně drahá, ale průměrná hodnota objednávky tam může být dvojnásobná až trojnásobná. Ačkoli se e-commerce trh neustále více unifikuje, stále existují mezi jednotlivými evropskými trhy rozdíly, které je vhodné znát. Na přednášce projdeme následující témata: (1) Vývoj digitálního marketingu a e-commerce v covidu a po covidu; (2) Srovnání jednotlivých evropských zemí a jejich základní odlišnosti; (3) Reklama v různých evropských zemích; (4) trendy e-commerce v Evropě (digitální marketing, logistika, platební metody); (5) Tipy a triky pro úspěšnou expanzi do zahraničí
Milan Fiala
Owner / going.international s.r.o.
Jmenuji se Milan Fiala a věnuji se digitálnímu marketingu a expanzi do zahraničí. V oboru se pohybuji od roku 2015 a od té doby jsem si prošel pozicemi stážisty, specialisty, konzultanta, školitele, manažera i freelancera. V agentuře eVisions Advertising jsem vybudoval tým zaměřený na digitální expanzi do DACH regionu. Momentálně mě nejvíce baví předávat mé zkušenosti – jsem certifikovaným Google trenérem pro export. Pravidelně přednáším, mimo jiné pro CzechTrade i německou hospodářskou komoru. I nadále pomáhám mým klientům (e-shopy i b2b společnosti) s expanzí do zahraničí a optimalizací webů, a to pomocí konzultací, expanzních analýz, lokalizačních analýz i dlouhodobé projektové práce.
MERGADO Stage
15:15 – 16:00
Staňte se prodejcem na Allegro.cz
Integrace společností Allegro a MALL Group povede k otevření nového online tržiště Allegro.cz, které bude spuštěno v první polovině roku 2023. Allegro je jednou z největších evropských platforem pro elektronické obchodování s více než 20 lety zkušeností. Obchodníkům nabízí pokročilé marketingové a vzdělávací nástroje.
Jiří Cafourek
Mall by Allegro
Jirka Cafourek vede ve skupině Allegro mezinárodní tým obchodníků, kteří mají na starost akvizici nových partnerů na online tržiště.
Jirka má zkušenosti jak z velkých korporací, tak i z malých startupů. V minulosti působil ve firmě zabývající se prodejem na světových tržištích, jako např. Amazon, Boll, Takealot aj. Před třemi lety nastoupil do MALL Group, kde se zapojil do rozvoje MALL Partner, kde úspěšně působí do dnešního dne.
MERGADO Stage
16:15 – 17:00
Praktické tipy: Google Analytics 4 pre e-shopy
Google Analytics 4 je tu už niekoľko rokov, ale stále je to pre mnohých nezrozumiteľný systém. Zmena paradigmy a posun k eventom, ale aj (často) nepoužiteľné základné reporty, ktoré navyše vyzerá inak ako v Universal Analytics. Ako môžu e-shopy zapracovať novú verziu analytiky do svojich systémov? Kde sledovať dôležité detaily transakcií a aké reporty využívať? Na aký účel služí Consent Mode? A aké sú možnosti riešenia výpadku v štatistikách po nasadení cookie lišty?
Daniel Duriš
Hlavný konzultant / Basta digital
Daniel Duriš je hlavným konzultantom v performance marketingovej agentúre Basta digital. Digitálnej analytike sa venuje od 2006, pracoval na stovkách projektov pre firmy z celého sveta. Popri analytike sa venuje aj automatizácii, dátovej integrácii a tiež SEO.
SKY room
10:00 – 10:45
Produktový feed ako základ dynamického retargetingu
Prispôsobte váš produktový feed pre efektívne využitie dynamického retargetingu v rámci programmatic nákupu. Prejdeme si, ktoré kľúčové elementy je nevyhnutné vo feede pre dynamický RTB retargeting pripraviť ešte pred samotným spustením kampaní a tiež si ukážeme, ako je možné RTB retargeting feed upraviť pomocou nástroja Mergado. RTB retargeting umožňuje efektívnejšie investovať reklamný rozpočet a zvýšiť mieru konverzie, pričom osloví konkrétne skupiny používateľov s vysokou pravdepodobnosťou dokončenia nákupu. Dozviete sa, ako z neho čerpať maximum.
Adam Kacvinský
Online marketing consultant
PPC konzultant s bohatými skúsenosťami v marketingovom priemysle. Začínal som v agentúre PROFICIO, kde som sa podieľal na tvorbe a implementácii online marketingových kampaní pre rôzne značky a produkty. Pokračoval som ako teamleader v agentúre Performics, kde som mal na starosti kľúčových e-commerce klientov. Zodpovedal som za performance marketing a strategicky rozvíjal automatizáciu. Od základov som nastavil procesy a technické riešenie vendorských výkonnostných kampaní. Aktuálne som freelancer a spolupracujem s rýchlo sa rozvíjajúcou agentúrou Managino.
Alex Prochyra
Co-Founder & CMO / Managino Group
Zakladateľ MANAGINO Group. Expert na online marketing a rozvoj podnikania s certifikáciou Mini MBA v marketingu od Marka Ritsona. V súčasnosti sa venujem rozvoju marketingových aktivít pre vybraných klientov. Svojho času som riadil celý online marketing spoločnosti BILLA Slovensko. Mám skúsenosti aj ako Business Development Manager z globálnej marketingovej agentúry Performics a ako marketingový konzultant na voľnej nohe. Považujem za dôležité, ako pristupovať k práci a projektom efektívne, húževnato a flexibilne. Na mojej profesii ma najviac baví diverzita – práca s najväčšími hráčmi na trhu, komplexné stratégie a plánovanie, ale aj rozvoj a hľadanie ciest, ako preraziť a rozvíjať biznis v SMB sektore.
SKY room
11:00 – 11:45
Google Ads & Sklik, jak vám pomůže MERGADO System při správě PPC reklamy
Představím 12 nápadů, jak si ušetřit práci při správě PPC reklam v Google Ads či Skliku. MERGADO System totiž už dávno není jen o „úpravě kategorií a názvů“ v produktových feedech, jak si někteří PPC specialisté dodnes myslí. Podíváme se na širokou škálu tipů od reklam do vyhledávání, přes API a automatizované analýzy klíčových slov, až po synchronizace publik. Využijeme při tom MERGADO Editor a aplikace PPC Wolf, Clicking Goat či Scraping Camel.
Michal Janík
Ředitel / MERGADO
Michal je zakladatel MERGADA a e‑commerce odborník s více než 15 lety praxe. O své nadšení a know how se pravidelně dělí jako přednášející na největších českých online marketingových konferencích.
SKY room
12:00 – 12:45
Jak zpracovat v MERGADO Editoru (skoro) každý formát
Společně se podíváme, jak funguje převod dat mezi formáty – tzv. Převodník. Představím vám, jaké jsou jeho výhody i limity. A také se dozvíte, jak do MERGADO Editoru nahrát formát, který ještě nezná. V samotném závěru se zaměříme na informace, kam aktuálně směřuje vývoj MERGADO Editoru.
Leoš Humpolík
Product Owner / MERGADO
E-commerce a datovému managementu se věnuji víc než 15 let. Nejprve jsem se soustředil na e-shopy na míru a aktuálně už druhý rok působím jako produktový specialista MERGADO Editoru.
SKY room
14:15 – 15:00
Rok s Performance Max. Tipy, triky a odborné postrehy ako na túto kampaň
Už je to vyše roka čo sa medzi najprioritnejšie kampane Google Ads dostala Performance Max. Rád sa podelím s cennými radami, skúsenosťami a postrehmi ako efektívne pracovať s nastavením kampaní, ukážem pár hackov ale aj to ako sa na tieto kampane pozerať a ako ich optimalizovať.
Libor Toporcer
Strategy director & team leader / Invelity
8 ročné skúsenosti v digitáli pretavujem ako strategy director&team leader v agentúre Invelity od jej začiatkov, ktorú som spoluzakladal.Už dávno to nie je len o Google reklame. Nad projektom sa treba zamyslieť strategicky a preto ponúkame správu širokého spektra reklamných nástrojov aby mohli naši klienti vyťažiť z trhu maximum.
SKY room
15:15 – 16:00
Ze života e-shopáře
Zaměřeno na začínající majitele e-shopů. Kde všude pomáhá Mergado. Ukázky aplikace funkcí pro Shoptet, eBRÁNA eshop a jiné poskytovatele. Marketingové minimum pro práci s feedy pro nováčky v ecommerce.
Ladislav Chyba
Specialista on-line marketingu / eBRÁNA
SKY room
16:15 – 17:00
Jak využít a „zneužít Mergado“
Pojďme se podívat na stále ještě ne hojně používané možnosti, jak použít Mergado. Chcete znát jaké povolání pan Mergado umí zastat?
Mergado jako rosnička
Mergado jako konvertor
Mergado jako designér
Mergado jako ceno tvůrce
Mergado jako sezónní bůh
Mergado jako štítkovač
Mergado jako copywriter
A spolu si tyto role představíme a ukážeme 🙂
Jiří Drážný
Freelancer
Jsem zlatým partnerem MERGADA. Zkušenosti jsem nabíral v high-tech i agenturním prostředí stejně jako mezi developery. Ze světa korporátu jsem se vrátil zpět do e-commerce sféry, ve které pracuji jako freelancer. Mojí hlavní specializací jsou datové migrace, feedové synchronizace, repricing, biddingové strategie a napojení dodavatelských feedů.
ŽLUTÁ místnost
10:00 – 10:45
Vlastní bidingový automat v biddingovém automatu
Vyzkoušeli jste už dostupné biddingové automaty na trhu, ale něco vám vždy nevyhovovalo? To jste tu správně. Ukážeme si jak v rozhraní Bidding Foxu vytvořit vlastní biddingový automat, aby fungoval jak potřebujete.
Jiří Guňka
Ředitel / Bidding Fox technologies, s.r.o.
Jirka má 10 letou praxi ze světa e‑commerce. Nejdříve působil jako konzultant v marketingové agentuře BESTETO. Je odborníkem na bidding, který školí v rámci Mergado Academy. Kromě školení pracuje na rozvoji produktů firmy Bidding Fox a Feed Image Editor.
ŽLUTÁ místnost
11:00 – 11:45
Od pixelov k profitu: Využitie sily AI na vylepšenie obrázkov v e-commerce
V tejto prezentácii spoločne preskúmame potenciálne nástroje umelej inteligencie, ktoré môžu vylepšiť produktové obrázky v e-shope, ako napríklad odstránenie pozadia, vodoznakov a vylepšenie rozlíšenia. Budeme tiež diskutovať o predpovediach týkajúcich sa budúcnosti obrázkov v e-commerce spojenej s výrazným pokrokom AI nástrojov na generovanie vizuálneho obsahu. Pridajte sa k nám a zistite, ako AI zvyšuje predaj a mení zákaznícku skúsenosť vytváraním vizuálne atraktívnych produktových obrázkov.
Marek Daňko
Product Owner / Feed Image Editor technologies, s.r.o.
Pracuje jako Product owner ve společnosti Feed Image Editor, kde se podílí na zlepšování online aplikací pro práci s produktovými obrázky. Přednáší a vyučuje o image marketingu pro e‑commerce více než 3 roky.
ŽLUTÁ místnost
12:00 – 12:45
Kontinuální monitoring inzerce
Na praktických příkladech si ukážeme jak mít pomocí aplikace Fox Data+ pod palcem inzerci bez toho, abyste ji museli každý den rozebírat na šroubky. Přitom se vždy dokázali rychle zorientovat v jakém stavu inzerce je pomocí užitečných dashboardů, nebo pokud nastane problém, budete to vědět první díky alertům. Jestli tedy máte rádi přehled co se s inzercí děje, přijďte.
Jiří Guňka
Ředitel / Bidding Fox technologies, s.r.o.
Jirka má 10 letou praxi ze světa e‑commerce. Nejdříve působil jako konzultant v marketingové agentuře BESTETO. Je odborníkem na bidding, který školí v rámci Mergado Academy. Kromě školení pracuje na rozvoji produktů firmy Bidding Fox a Feed Image Editor.
ŽLUTÁ místnost
14:15 – 15:00
Data-driven SEO
Mnoho uživatelů si dodnes myslí, že podstatou SEO jsou desktopový software, který nacrawluje web, a statická analýza v PDF, kterou z výsledků crawlování sestavil SEO specialista. Ukážu vám, že SEO umí být také kontinuální proces propojený s řízením byznysu, copywritingem či PPC reklamou.
Na přednášce si ukážeme příklad data-driven SEO reportu, jeho využití ve firemních procesech a postupy jakými report vznikl. Probereme scrapování dat z webu, jejich zpracování a podrobně se podíváme na příklady chyb. Nezůstaneme přitom u klasických „SEO ukazatelů“. Doplníme je o ukazatele byznysové. To vše tak, aby se reporty generovaly automatizovaně. Pomocí MERGADO Systemu.
Michal Janík
Ředitel / MERGADO
Michal je zakladatel MERGADA a e‑commerce odborník s více než 15 lety praxe. O své nadšení a know how se pravidelně dělí jako přednášející na největších českých online marketingových konferencích.
ŽLUTÁ místnost
15:15 – 16:00
Produktový feed ako základ dynamického retargetingu
Prispôsobte váš produktový feed pre efektívne využitie dynamického retargetingu v rámci programmatic nákupu. Prejdeme si, ktoré kľúčové elementy je nevyhnutné vo feede pre dynamický RTB retargeting pripraviť ešte pred samotným spustením kampaní a tiež si ukážeme, ako je možné RTB retargeting feed upraviť pomocou nástroja Mergado. RTB retargeting umožňuje efektívnejšie investovať reklamný rozpočet a zvýšiť mieru konverzie, pričom osloví konkrétne skupiny používateľov s vysokou pravdepodobnosťou dokončenia nákupu. Dozviete sa, ako z neho čerpať maximum.
Adam Kacvinský
Online marketing consultant
PPC konzultant s bohatými skúsenosťami v marketingovom priemysle. Začínal som v agentúre PROFICIO, kde som sa podieľal na tvorbe a implementácii online marketingových kampaní pre rôzne značky a produkty. Pokračoval som ako teamleader v agentúre Performics, kde som mal na starosti kľúčových e-commerce klientov. Zodpovedal som za performance marketing a strategicky rozvíjal automatizáciu. Od základov som nastavil procesy a technické riešenie vendorských výkonnostných kampaní. Aktuálne som freelancer a spolupracujem s rýchlo sa rozvíjajúcou agentúrou Managino.
Alex Prochyra
Co-Founder & CMO / Managino Group
Zakladateľ MANAGINO Group. Expert na online marketing a rozvoj podnikania s certifikáciou Mini MBA v marketingu od Marka Ritsona. V súčasnosti sa venujem rozvoju marketingových aktivít pre vybraných klientov. Svojho času som riadil celý online marketing spoločnosti BILLA Slovensko. Mám skúsenosti aj ako Business Development Manager z globálnej marketingovej agentúry Performics a ako marketingový konzultant na voľnej nohe. Považujem za dôležité, ako pristupovať k práci a projektom efektívne, húževnato a flexibilne. Na mojej profesii ma najviac baví diverzita – práca s najväčšími hráčmi na trhu, komplexné stratégie a plánovanie, ale aj rozvoj a hľadanie ciest, ako preraziť a rozvíjať biznis v SMB sektore.
ŽLUTÁ místnost
16:15 – 17:00
Jak zpracovat v MERGADO Editoru (skoro) každý formát
Společně se podíváme, jak funguje převod dat mezi formáty – tzv. Převodník. Představím vám, jaké jsou jeho výhody i limity. A také se dozvíte, jak do MERGADO Editoru nahrát formát, který ještě nezná. V samotném závěru se zaměříme na informace, kam aktuálně směřuje vývoj MERGADO Editoru.
Leoš Humpolík
Product Owner / MERGADO
E-commerce a datovému managementu se věnuji víc než 15 let. Nejprve jsem se soustředil na e-shopy na míru a aktuálně už druhý rok působím jako produktový specialista MERGADO Editoru.
SKY room
ŠEDÁ místnost
Jak si připravit feed pro zahraniční expanzi pomocí MERGADO Systému
Plán a příprava vstupních dat pro MERGADO Editor
Lokalizace měny, cen, dopravy, vstupních stránek a dostupnosti
Překlady textového obsahu pomocí MERGADO Translate
Ukázka nastavení pravidel v Mergado Editoru a validace
Vladimír Trevisan
Ředitel / Rigoro technologies, s. r. o.
Vladimír Trevisan má více než 10 let zkušeností s daty v e‑commerce. Mezi jeho odborné certifikace patří specialista Mergado a certifikovaný partner Pricing Fox. Pracuje s technologiemi jako Google Tag Manager, Google Analytics, Shoptet, E‑shop Rychle a dalšími.
ŠEDÁ místnost
11:00 – 11:45
Jak vyhořet a znovu vzplanout
V marketingu se pohybuji již dekádu – a za tu dobu jsem viděl i jedny z největších hvězd vyhořet a zhasnout. Sám jsem si tímhle prošel – a rád bych tak teď, po letech přednášení o oboru, popsal první znaky této zákeřné choroby a jak se jim bránit. Nebo, pokud v jámě už jste, jak se z ní dostat a vybudovat si ochranné prvky vůči pádu zpět.
Adam Funiok
Affiliate and Marketplace Team Leader / Proficio
V onlinu se pohybuju už dekádu, za kterou jsem zvládl pracovat s absolutními špičkami české i zahraničí e-commerce, od obyvakovych projektu až po Alzu a Notino. Poslední 4 roky pracuji pro Proficio a vypomáhám bidovacimu automatu Beed.
ŠEDÁ místnost
12:00 – 12:45
Automatizace cenotvorby pomocí aplikace Pricing Fox prakticky
Jak na propojení Pricing Foxu s e-shopem nebo skladovým hospodářstvím
Jak zvolit správnou strategii pricingu
Jak pracovat s nákupní cenou, marží a limity v aplikaci
Jak na kontrolu a vyhodnocení automatické cenotvorby
Vladimír Trevisan
Ředitel / Rigoro technologies, s. r. o.
Vladimír Trevisan má více než 10 let zkušeností s daty v e‑commerce. Mezi jeho odborné certifikace patří specialista Mergado a certifikovaný partner Pricing Fox. Pracuje s technologiemi jako Google Tag Manager, Google Analytics, Shoptet, E‑shop Rychle a dalšími.
ŠEDÁ místnost
14:15 – 15:00
Od pixelov k profitu: Využitie sily AI na vylepšenie obrázkov v e-commerce
V tejto prezentácii spoločne preskúmame potenciálne nástroje umelej inteligencie, ktoré môžu vylepšiť produktové obrázky v e-shope, ako napríklad odstránenie pozadia, vodoznakov a vylepšenie rozlíšenia. Budeme tiež diskutovať o predpovediach týkajúcich sa budúcnosti obrázkov v e-commerce spojenej s výrazným pokrokom AI nástrojov na generovanie vizuálneho obsahu. Pridajte sa k nám a zistite, ako AI zvyšuje predaj a mení zákaznícku skúsenosť vytváraním vizuálne atraktívnych produktových obrázkov.
Marek Daňko
Product Owner / Feed Image Editor technologies, s.r.o.
Pracuje jako Product owner ve společnosti Feed Image Editor, kde se podílí na zlepšování online aplikací pro práci s produktovými obrázky. Přednáší a vyučuje o image marketingu pro e‑commerce více než 3 roky.
ŠEDÁ místnost
15:15 – 16:00
Vlastní bidingový automat v biddingovém automatu
Vyzkoušeli jste už dostupné biddingové automaty na trhu, ale něco vám vždy nevyhovovalo? To jste tu správně. Ukážeme si jak v rozhraní Bidding Foxu vytvořit vlastní biddingový automat, aby fungoval jak potřebujete.
Jiří Guňka
Ředitel / Bidding FoX
Jirka má 10 letou praxi ze světa e‑commerce. Nejdříve působil jako konzultant v marketingové agentuře BESTETO. Je odborníkem na bidding, který školí v rámci Mergado Academy. Kromě školení pracuje na rozvoji produktů firmy Bidding Fox a Feed Image Editor.
ŠEDÁ místnost
16:15 – 17:00
Novinky v aplikacích Blending Bull, Clicking Goat, PPC Wolf, Scraping Camel
Vysvětlím vám nové, velmi šikovné funkce aplikací Blending Bull, Clicking Goat, PPC Wolf a Scraping Camel za rok 2023. Jejich základní představení, které znáte z release notes, doplním o informace, k čemu tyto vychytávky využijete, proč vznikly a naznačím jejich vývoj v nadcházejících měsících. Budeme mít také čas na dotazy a diskuzi.
Michal Janík
Ředitel / MERGADO
Michal je zakladatel MERGADA a e‑commerce odborník s více než 15 lety praxe. O své nadšení a know how se pravidelně dělí jako přednášející na největších českých online marketingových konferencích.